Časté otázky klientov
- Čo potrebujem pri prenájme vozidla?
- Aké sú platobné podmienky?
- Aká je celková - konečna cena prenájmu?
- Aké platobne karty akceptujete?
- Dá sa platiť kartou aj na dohodnutom mieste pristavenia?
- Kde je možné prevziať vozidlo a ako?
- Kde je možné s vozidlom vycestovať?
- Čo robiť v prípade havárie resp. poruchy?
- Sú vozidla poistene a aká je spoluúčasť pri nehode?
- Ako sa dá rezervovať vozidlo?
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na telefónnych číslach: 055 / 68 55 283, 0905 904 400, 0903 904 400, alebo fomrou nižšie uvedeného formuláru.
Čo potrebujem pri prenájme vozidla?
Fyzická osoba (občan SR): OP, VP platný minimálne 2 roky, platobnú kartu
Fyzická osoba (cudzinec): PAS, VP, kreditná karta
Právnická osoba: Výpis z OR resp. ŽL, OP a VP vodiča vozidla. Prenajať vozidlo si môže konateľ resp. splnomocnená osoba na základe poverenia alebo objednávky.
[ ↑ zoznam otázok ]
Aké sú platobné podmienky?
Pri platbe v hotovosti klient uhradí dohodnutú sumu prenájmu + depozit za vozidlo, ktorý bude vrátený v plnej výške po odovzdaní nepoškodeného a dotankovaného vozidla. Výška depozitu závisí od typu vozidla.
Pri platbe kartou prostredníctvom mobilného POS terminálu zablokujeme nájomne a depozit na učte. Po vrátení nepoškodeného vozidla sa zrealizuje platba a uvolní depozit.
[ ↑ zoznam otázok ]
Aká je celková - konečna cena prenájmu?
Po navolení všetkých parametrov - dátumu a času prevzatia - vrátenia vozidla pripadne doplnkových služieb sa Vám na konci objednávkového formuláru zobrazí celková cena prenájmu bez DPH. Vozidlo sa preberá a vracia s plnou nádržou.
[ ↑ zoznam otázok ]
Aké platobne karty akceptujete?
MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron
[ ↑ zoznam otázok ]
Dá sa platiť kartou aj na dohodnutom mieste pristavenia?
Áno. Platba kartou je po dohode možná kdekoľvek na území SR mobilným POS terminálom.
[ ↑ zoznam otázok ]
Kde je možné prevziať vozidlo a ako?
Bezplatne vo firme, v mieste bydliska, pripadne na letisku v KE, PP, BA resp. po dohode kdekoľvek v EU. Pri odovzdávaní vozidla na letisku Vás počkáme s tabuľkou s Vaším menom resp. názvom firmy aj v prípade meškania letu.
[ ↑ zoznam otázok ]
Kde je možné s vozidlom vycestovať?
Kdekoľvek v krajinách EU.
[ ↑ zoznam otázok ]
Čo robiť v prípade havárie resp. poruchy?
V prípade havárie resp. poruchy volať na kontaktné číslo, pri havárií bezodkladne zavolať políciu.
[ ↑ zoznam otázok ]
Sú vozidla poistene a aká je spoluúčasť pri nehode?
Vozidla sú kompletne poistene na cele územie EU.
Pri Vami zapríčinenej nehode zaplatíte od 250,- € do 500,- € podľa typu vozidla/ ak nebude v zmluve dohodnuté inak / resp . pri škode nad 3500,- €, maximálne 10% zo škody. Ak nie je zapríčinená nehoda Vami neplatíte žiadne poplatky no musí byť známy vinník a privolaná polícia.
[ ↑ zoznam otázok ]
Ako sa dá rezervovať vozidlo?
Vozidlo je možne rezervovať telefonicky na čísle + 421 905 904 400 resp. vyplnením elektronického formulára, ktorý je pod každým automobilom na našej stránke.
[ ↑ zoznam otázok ]
Rýchly kontakt:
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na telefónnych číslach: 0905 904 400, 055 / 68 55 283 alebo formou nižšie uvedeného formuláru.
Uvedené ceny sú konečné, vrátane DPH, zákonného a havarijného poistenia a daní.
Všeobecné obchodné podmienky