5 Časté otázky a odpovede | Šimo Car - Autopožičovňa Košice

Časté otázky klientov

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na telefónnych číslach: 055 / 68 55 283, 0905 904 400, 0903 904 400, alebo fomrou nižšie uvedeného formuláru.

Čo potrebujem pri prenájme vozidla?

Fyzická osoba (občan SR): OP, VP platný minimálne 2 roky, PAS resp. rodný list, platobnú kartu

Fyzická osoba (cudzinec): PAS, VP, kreditná karta

Právnická osoba: Výpis z OR resp. ŽL, OP a VP vodiča vozidla. Prenajať vozidlo si môže konateľ resp. splnomocnená osoba na základe poverenia alebo objednávky.

[ ↑ zoznam otázok ]

Aké sú platobné podmienky?

Pri platbe v hotovosti klient uhradí dohodnutú sumu prenájmu + depozit za vozidlo, ktorý bude vrátený v plnej výške po odovzdaní nepoškodeného a dotankovaného vozidla. Výška depozitu závisí od typu vozidla.

Pri platbe kartou prostredníctvom mobilného POS terminálu zablokujeme nájomne a depozit na učte. Po vrátení nepoškodeného vozidla sa zrealizuje platba a uvolní depozit.

[ ↑ zoznam otázok ]

Aká je celková - konečna cena prenájmu?

Po navolení všetkých parametrov - dátumu a času prevzatia - vrátenia vozidla pripadne doplnkových služieb sa Vám na konci objednávkového formuláru zobrazí celková cena prenájmu bez DPH. Vozidlo sa preberá a vracia s plnou nádržou.

[ ↑ zoznam otázok ]

Aké platobne karty akceptujete?

MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB Cards, ZBK, Diners Club, American Express

[ ↑ zoznam otázok ]

Dá sa platiť kartou aj na dohodnutom mieste pristavenia?

Áno. Platba kartou je po dohode možná kdekoľvek na území SR mobilným POS terminálom.

[ ↑ zoznam otázok ]

Kde je možné prevziať vozidlo a ako?

Bezplatne vo firme, v mieste bydliska, pripadne na letisku v KE, PP, BA resp. po dohode kdekoľvek v EU. Pri odovzdávaní vozidla na letisku Vás počkáme s tabuľkou s Vaším menom resp. názvom firmy aj v prípade meškania letu.

[ ↑ zoznam otázok ]

Kde je možné s vozidlom vycestovať?

Kdekoľvek v krajinách EU.

[ ↑ zoznam otázok ]

Čo robiť v prípade havárie resp. poruchy?

V prípade havárie resp. poruchy volať na kontaktné číslo, pri havárií bezodkladne zavolať políciu.

[ ↑ zoznam otázok ]

Sú vozidla poistene a aká je spoluúčasť pri nehode?

Vozidla sú kompletne poistene na cele územie EU.

Pri Vami zapríčinenej nehode zaplatíte 5 000 Sk (165,97 €) / ak nebude v zmluve dohodnuté inak / resp . pri škode nad 100 000 Sk (3319,39 €), 5 % zo škody. Ak nie je zapríčinená nehoda Vami neplatíte žiadne poplatky no musí byť známy vinník a privolaná polícia.

[ ↑ zoznam otázok ]

Je možne dohodnúť kompletne poistenie bez spoluúčasti?

Áno je to možne za poplatok vo výške 10 % z celkovej sumy prenájmu bez DPH.

[ ↑ zoznam otázok ]

Ako sa dá rezervovať vozidlo?

Vozidlo je možne rezervovať telefonicky na čísle + 421 905 904 400 resp. vyplnením elektronického formulára, ktorý je pod každým automobilom na našej stránke.

[ ↑ zoznam otázok ]



Rýchly kontakt:

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na telefónnych číslach: 055 / 68 55 283, 0905 904 400 alebo formou nižšie uvedeného formuláru.

Kontaktný formulár

Položky označené červenou hviezdičkou (*) sú povinné.

 
 
 
Nevypĺňať:
 

Uvedené ceny sú konečné, vrátane DPH, zákonného a havarijného poistenia a daní.
Všeobecné obchodné podmienky